2013. január 23., szerda

Kötök, de nem biztosítást

Mostanában kötögetni kezdtem. Első alkalommal én is így álltam hozzá a témához:
De aztán hamar jött a lendület.

Az 1001 fonal blogján találtam ezt a jó kis mintát. Kicsit bénáztam, mire sikerült a mintát kiolvasnom, de utána már tényleg egyszerű volt. 
Varrtam rá egy gombot, hogy ne fickándozzon a nyakamban.
Ez a minta valóban nagyon látványos és nagyon könnyű megcsinálni.

Ezután vérszemet kaptam és elmentem fonalat venni, majd megkötöttem életem első körsálát. A mintát a Ravelry oldalán találtam, ahol nagyon-nagyon szép mintákat szedtem össze.
Nagyon megszerettem, mióta elkészült le se veszem, teljesen hozzám nőtt. A képen sajnos nem látszik, hogy milyen hasznos is tud lenni és mivel én nem vagyok barátságban a fényképezőgéppel, így megkértem Lír barátomat, hogy álljon nekem modellt (így legalább megduthatjátok milyen debil is vagyok én, kék plüss egyszarvút tartok itthon :) )

Neki is nagyon jól ált és majdnem egyforma vagytag nyakunk van :)

1 megjegyzés :